Summa sidvisningar

söndag 26 februari 2012

Kaos veckor!!!!




Det har varit och är kaos veckor. Vi lever i kartonger.

Men jag tog några semester dagar och åkte med 3goa

vänner till Sälen. Sen var jag hemma några dagar och

jobbade och packade lite mera kartonger.





Sen tog jag med mej familjen och åkte till Sälen igen.

Vi var ute och åt en mycket god pizza. Idag var jag

med M och hennes kompis på Horse show. Jag är ingen

hästmänniska medn det var roligt.



Men nu får det vara slut med semester. Vi skall

lämna vårat hus i mitten på mars. Så vi har masssa

att göra i det nya huset. Vi väntar på bygglovet så

snickatna kan börja att bygga ut. Det blir ett kök och

2 sovrum där uppe.

Så nu får det bli bilder på det nya huset.


Kram Chatrin


Tack alla ni som tittar in här.

En liten kommentar är alltid roligt att läsa






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar