Summa sidvisningar

fredag 22 februari 2013

 
 
Dessa krukor är gjorda av plåtburkar.
Jag  har satt papper runt den första och
lite spets på över kanten.
Den understa klädde jag med påskfjädrar och
spets ner till och ett gipshjärta med en tupp på.
 
 
 
 
I den stora burken är det Hjärtan på tråd och en
Plättar i luften och en vaxad ros.
Den lilla  burken är det Scilla lökar.
Det är så kul att återanvända saker tycker
jag. Jag har bett kökspersonalen på mitt
jobb att spara plåtburkar. Dom kan ju ha
lite större än man har hemma.
 
Ha en bra helg!!
Kram från Chatrin/Blomkattis

2 kommentarer:

  1. Hej Chatrin!

    Den fina stumpastaken är tyvärr slutsåld, kanske kommer den åter in först till hösten igen.

    Må så gott,
    Lisa på Furutorp

    SvaraRadera
  2. Fint!!! =)
    Gillar verkligen den rosa nyansen...
    Jag brukar öppna sådär nån vecka före påsk...
    Du är så klart jätte välkommen!
    Äggvitan ja... Jag gör ett hål i varje ende, med en nål...
    sedan är det bara att blåsa! Rätt jobbigt.. men det funkar!
    Kram kram
    Sofia

    SvaraRadera