Summa sidvisningar

tisdag 19 april 2011

Vårväska

Igår fick jag tag i denna fina väska från Ib Laursen.





Köpte den i Kungälv hos Dreamhome. Den lilla köpte





jag i dag hos Två fröknar ute i Rotviksbro. Jag är jätte





nöjd. Väskan finns i två gröna mönstringar och i en rosa





mönstring. Det finns även en ännu mindre väska.





Efter 2 dagars ledighet skall jag jobba 2 dagar och sedan ledig på





långfredagen och sedan jobb hela påsken.





Kram Chatrin










Jag kommer att ha ett ordspråk varje gång jag är inne.










Idag är det detta:










Allting man gör måste bottna





i ens känslor och erfarenheter






1 kommentar:

  1. Hej hej!
    Ja va kul om du kan komma! Du kommer inte ångra dig om du åker dit, det vågar jag lova! Det kommer finnas MASSOR av fina fynd att göra, särskilt som vi är så många tjejer som ska dit och sälja :)
    Vet inte än vilken tid det blir men håll utkik på Maries Blogg "Vita Ranunkler" så kommer hon skriva ut tid när det närmar sig :)))

    Hoppas vi ses! ... och Glad Påsk på dig :)
    Kram, Carina

    SvaraRadera