Summa sidvisningar

onsdag 18 januari 2012

Husvisning





Jag då har jag storstädat för vi skall ha en ny husvisning.
När jag hade varit och köpt nya frasiga vita TULPANER, ringer

det i telefonen och det är mäklaren som ringer och säjer att dom

som skulle komma har tackat nej i sista minuten. Jag blev J...igt

arg. Jag hade tagit ledigt för att stayla huset. Nu står vi på noll

igen. Vårt nya hus får vi den 1 feb. Så då blir det renovering o renovering.

Det vore roligt om "dröm huset" är klart till jul 2012.



Dagens ordspråk:

Ta vara på pauserna
i livet - de behövs....

Kram Chatrin











1 kommentar:

  1. Men hejsan på dig!
    Så roligt att du tittade in på min lilla blogg.
    Och TACK så mycket för de uppmuntrande orden!!!
    Så klart att du ska komma hit och hälsa på, du är så välkommen!!! Säg bara till.
    Ha det nu så gott,
    Kramisar Sofia

    SvaraRadera