Summa sidvisningar

måndag 25 juli 2011

Kusten

Jag tog ju med mej vagnen ut till kusten och hade den öppen

Lördag & Söndag. När jag precis hade öppnat på Lördag kom

det 2 st personer gående mot vagnen och jag blev så paff

för det var min GOA arbetskamrat och hennes GOE man.

Det kallas vänner som bara dyker upp så här och överraskar en.

Tack för att ni kom till mej. Det var folk som kom och handlade

och tyckte jag hade gjort en otroligt rolig grej av min vagn.

Nästa stopp är ÅRJÄNG på Lördag den 30 juli i Åslanda gårn

(ligger några km från Årjäng på Arvika vägen efter Abekos regnkläd-

esfabrik. ) fyll bilen och kom dit och sälj dina saker på bord/bagagelucke

loppis. Man kan också gör fynd och fylla bilen med nya saker.

VÄLKOMNA

Mer info ring Monica 0738075705

Kram Chatrin

1 kommentar:

  1. Så roligt att det gick bra för dig i helgen. Jag kan tyvärr inte komma till Årjäng jag gör ju tre vakna nätter. Ha det så bra. Kram Nina

    SvaraRadera