Summa sidvisningar

lördag 30 juli 2011

VILKEN DAG........


Vilken underbar dag det blev.

Vi var 8 st som kom till M,C&Vs

loppis och ställde upp våra bord.

L&B kom ända från Trollhättan med sin bil.

Vi hade kunder hela tiden. Det var kunder från

Norge, Danmark och Tyskland. Alla var nog nöjda med

dagen. M,C&V hälsar och tackar alla som var här.


Det fanns allt möjligt att köpa. Mina fynd får ni se en annan dag.

Två helt underbara kompisar kom och hälsade på mej.

Trazan från Arvika och L med man från Trollhättan.





Folk fyndade nog massor får man hoppas. Jag är nöjd med dagen.




Jag fick en beställning på en födelsedagspresent.

N hade lådan och jag hade blommorna.


Tack för en underbar dag vi återkommer nästa
år då är alla nya och gamla loppis folk välkomna.


Kram Chatrin


Vad det är härligt att ha vänner!!!

1 kommentar:

  1. Synd att jag inte kunde komma. Det ser ut att ha varit en underbar dag. Ha det så gott. Kram Nina

    SvaraRadera