Summa sidvisningar

torsdag 8 september 2011

FORMEX 2011




Jag har varit i himmelriket. Det var

jätte mycket att kolla på och har fått

masssa ny inspiration. Denna bild är

tagen hos Miljögården.


Denna bild är från Ljusfabriken.


Detta var ett danskt loppis företag.

Man fick köpa sakerna som var där

och så hade dom 3 pärmar med gamla

saker som man fick beställa. (man fick

inte med sej sakerna med en gång).

Här hade dom gjort fina saker av

pinnar. Företaget heter ?. Jag har

glömt detta. Det var så många utställare.

Jag hörde att der var över 950 st. Pb Home

hade en jätte stor monter. Ta en titt på deras

blogg eller hem sidan.

Ernst var där med SKOR på sej.

Jag handlade lite saker men detta

åter kommer jag med. Det var en massa

julsaker men dom bilderna kommer

senare.Jag får tacka mitt resesällskap

för att hon gick o gick med mej.

Kram Chatrin








1 kommentar: