Summa sidvisningar

söndag 4 september 2011

Lördagen




Dan började med lite shopping i Stockholms city.

Här är bilder från Hötorget. Det var säkert 6 st

torghandlare som hade kantareller. Det såg läkert ut

när dom hade lagt upp dom så här. Fika blev det innan

tåget gick hem 12.30. Jag får tacka mamma för

att hon var med som sällskap på denna resa. Tack

även pappa som hade bokat hotellet.




När jag landade hemma 18.10 så var det bara att hoppa
in i duschen. Sen på med festblåsan och cykla till Villa Elvhög
där det var fest för N & J som firade 95 årskalas.
En mycket rolig man som heter Gris-Nils var det och gjorde
en timme med gapskratt. Tack för en trevlig fest!



Jag återkommer vad jag gjorde tors och fredag.

Då var jag i himmelriket.

Kram Chatrin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar