Summa sidvisningar

tisdag 2 augusti 2011

Semester


Nu är vi på en tripp i huvudstaden. Första dan blev

det en sväng till fjärilshuset ute i Haga. Vi knackade

även på hos Prinsessan och Prinsen men dom hade

inte tid med oss. Sen blev det en massa SHOPPING

så att dottern hade göör ont i fötterna.



Dag två blev det ett besök på Rosendals trädgårdar. Då var mamma

också glad. Det blev en lång promenad med fika vid en hamn nära Walde-

marsudde. Sen var målet Gröna lund med en masssa karusell åkning.

Mannen blev den glada vinnaren av 2kg Fazerchocklad.




På vägen till hotellet var himlen full av luftballonger. Den ena

såg ut som Lisebergskaninen så vi undrade om den hade hamnat

fel eller gjorde den reklam??!!!



Det har varit helt underbara dagar. Imorgon blir det en bilresa hem

till M & C. Men det får bli lite stopp för shopping och några loppis

hoppas jag på.


Kram Chatrin

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad roligt med ditt trevliga sms till oss, sådant gör en glad att folk frågar om de får komma.

    tyvärr så jobbar jag men min underbara vän och collega kommer att öppna för er.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Det låter som en rolig semester tripp. Jag har också varit på loppis och köpt kaffe koppar som jag skall göra som ljus stakar. Ha det så gott. Kram Nina

    SvaraRadera
  3. tack för senast, det var trevligt. Vilken mysig semester ni verkar ha haft, härligt. Vi syns på tisdag. Kram Trazan

    SvaraRadera