Summa sidvisningar

söndag 14 augusti 2011

Semestern slut!!!!

Då var fem veckors semester slut. En vecka

hemma och sen 4 veckor i kapsäck. Dom sista

dagarna han jag med och fylla år och fick denna

tårta av mamma och pappa. Pappa hade

köpt den på samma bageri som farmor och

farfar alltid köpte tårta till mej som liten. Tack

för alla saker jag fick denna dag.

Sen åkte vi hem. Då ville jag bara plocka upp allt

man har köpt på loppisar och akutioner i sommar.

Sen var vi bjudna på 80-årskalas till A&K. Det var

på detta fina ställe son bilderna vissa här uppe och

nere. Men kvällen i går var jätte fin med solnedgång.

Tack för ett trevligt kalas med mycket god mat och

glaset fullt hela tiden.

Då börjar man få lite jobbångest. Men jag börjar

inte förrän kl 21.00 i morgon, så jag skall försöka

att sova länge imorgon.

Kram Chatrin


Dagens ordspråk:


Det är med ideer

som med små

barn

man tycker bäst

om sina

egna





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar