Summa sidvisningar

söndag 7 augusti 2011

Utflykter


Jag hade tagit med V,M,N,L på en resa

i inrednings & loppisens tecken.

Först stannade vi på Esters cafe sedan åkte

vi till Karlstad och hittade en stor loppis.

Sen var Susanne på Drömmar och ting snäll

och öppnade extra för oss. Tack dom hade massa

fina saker att handla. (jag vissar det en annan dag.)



Sen blev det ett besök på Leva vackert.

Och dom lever upp till ordet VACKERT.

För inne där var det jätte mycket fina saker.

Detta var en gammal Lanthandel inne i affären.


Varför måste man ha kaffekannerna i skåpet

det blir lika fint i fönstret. Lamp-kronan här under

är riktigt läcker tycker jag. Högst upp har dom hängt

kaffekoppar.


Jag tackar mina medresenärer för en mycket

skrattig dag. Jag kommer med en ny nästa

sommar. Jag vissar mina fynd en annan dag.

Kram Chatrin


Dagens ordspråk:

Vi lever så länge vi finns i någons minne.

1 kommentar:

  1. Hej Chatrin!
    Vad roligt att se lite bilder från eller lilla tripp till Kristinehamn. Det var kul att träffa er och vi får höras av om höstens samarbete.
    Må så gott!
    Susanne

    SvaraRadera